Folderen is een feest !

20 november 2006

Folderen is een feest !

Op zaterdag 18-November-2006 heeft de SP weer op haar standplaats in de Oosterstraat gestaan. Deze morgen was Paulus Jansen (Nummer 18 op de lijst voor de landelijke verkiezingen) onze gast en heeft ons geholpen met het uitdelen van de folders en de sponzen

Al vroeg in de morgen was het al lekker druk bij de kraam en spontaan ontstonden er stevige discussies. De SP is Jan Marijnissen maar als Jan niet langer het gezicht van de SP is ??? Wat dan ? Deze vraag beantwoord met een tegenvraag; Wie staat er op de nummer 2 bij de PvdA ? Maar ook wie staat er als nummer 2 op de lijst van het CDA ? Groen Links ? VVD ? Ja, dat weet ik niet was het gehoorde antwoord ! Verder veel onwaarheden en bangmakerij de wereld uitgeholpen.

Voor alle overige onwaarheden verwijzen wij naar de volgende link; KLIK HIER

Maar gelukkig nog veel meer complimenten en felicitaties ontvangen voor het te verwachten resultaat en de verwachte zetelwinst.

Zolang wij op de in Steenwijk op de markt staan hebben wij nog nooit zoveel folders en sponzen uitgedeeld hetgeen een groot succes genoemd mag worden.

Wat ook wel aardig was is dat wij de Partij voor de Dieren mochten adopteren in onze stand omdat deze geen standplaats had aangevraagd, zo zie je maar menswaardig maar ook de dieren liggen ons na aan het hart.

Na afloop met alle folderaars en standwerkers (Ongeveer 25 personen) nog even een kopje koffie gedronken en een afzakkertje als goede afsluiting van een succesvolle dag